חלילה אסור לעשות הפלה. אין זה משנה שהילד הוא גוי. הפלה היא רצח, ורצח אסור גם בגוי.
אגב, אין כל עניין לגייר את הילד. הוא גוי, ויוכל להישאר כזה כל ימי חייו. אין שום מצווה להפוך גוי ליהודי.
גם אם תגייר את הילד, על פי דין תורה אין ייחוס לבן שנולד מגויה אל אביו היהודי (כמבואר בגמרא יבמות דף פב: "בנך הבא מהגויה אינו קרוי בנך")
אם אם הילד הגר הזה יתחתן, לא יכתבו בכתובה שלו שהוא הבן שלך אלא שהוא "בן אברהם אבינו".
תזכור שבכל פעם שאתה עם הגויה זהו איסור מהתורה כמו לא תרצח, לא תגנוב. אם תרצה לדעת את חומרת העניין עיין נא בתשובה לשואלת "אלך להינשא אצל הרפורמים".
אני מאוד מקווה שיהיה לך כוח לעשות את מה שאתה צריך לעשות.
אליהו בר שלום
להרחבת הדברים נבאר, כי האיסור של הפלה בגוי, יותר חמור מהאיסור בישראל. כי גוי (=בן נח) חייב על הפלה כרציחת אדם גדול ממש, היינו חייב מיתה בידי אדם. ואילו ישראל שהפיל עובר, שהוא ג"כ עוון נורא, חייב אמנם מיתה בידי שמים, אבל לא בידי אדם, שזה עונש חמור יותר. וכמבואר זה ברמב"ם (פ"ט מהל' מלכים ה"ד). הסיבה שהתורה החמירה יותר גבי בן נח העושה הפלה, היא מפני שהם חשודים על רציחה, ורצתה התורה למנוע שלא יהיו רציחות כאלו אצלם. (וכמבואר בשו"ת שואל ומשיב מהדורא חמישאה סימן י). כמובן גם לרופא יהודי אסור לבצע בה את ההפלה, מפני שהוא מכשיל את האמא (הגויה) באיסור חיוב מיתה, ובעוון "שופך דם האדם באדם – דמו ישפך" (בראשית ט ו), ואמרו חז"ל (במס' סנהדרין נז:) "איזהו אדם שבאדם – זהו עובר במעי אמו".
(עוד חומרות יש בגוי ההורג - יחסית לישראל ההורג: עיין באור שמח פ"ב מהלכות רוצח, שיש ללמוד זאת מדוד המלך, שהרג את הגר העמלקי על שהרג את שאול, והנה שאול המלך כבר נפל על החנית והיה גוסס, ובכל אופן כיון שקירב את מיתתו, הגוי נהרג על זה. עוד עיין בס' נר למאור סימן כד, ובחידושי הגרי"ז הלוי עה"ת בראשית כג, שנתקשו איך השליך ראובן את יוסף לבור, והא אף אם ימות רק ע,י גרמא, אצל בן נח נהרג על זה, כמבואר ברמב"ם הנ"ל. משא"כ בישראל אינו נהרג כשהרג רק בגמרא או כשהרג גוסס. והסיבה כנ"ל, שהוצרכה התורה למנוע מאוד את הגוי מהריגה).