בס"ד
לא אכנס לכל פרטי הדינים בעיניין , אך לפי פרטי שאלתך ניתן להבין כי מדובר בטבעת שאיננה שווה פרוטה , על מעשה בלי עדים כשרים, שלא הבינו מה קורא ולא ראו נתינת הטבעת אלא רק עמדו שם בסביבה. כמוכן, היות שהנוכחים לא התכוונו להעיד ולא ידעו מה נעשה אין פה מעשה קידושין כלל. ואפילו כאשר ישנו עד אחד כשר באמת נאמנת האישה או הבעל לומר לצחוק התכוונתי ואפילו בטבעת שוות פרוטה ויותר מפני שגם האישה וגם הבעל יודעים ש"על פי שניים עדים יקום דבר" ונאמנים לומר לצחוק התכווננו מפני שאין שם שני עדים כשרים. קל וחומר בעיניינינו לגבי הנידון ששאלת אין כאן קידושין כלל ואינה צריכה גט מספק.